وبلاگ روستای پاپون

این وبلاگ به سایت papoon.org پیوست و دیگر بروز نخواهد شد.

وبلاگ روستای پاپون

این وبلاگ به سایت papoon.org پیوست و دیگر بروز نخواهد شد.

فعالیت مجدد در سال 91

با سلام. بالاخره بعد از یک ماه و چند هفته موقعیت راه اندازى مجدد سایت پاپون رو پیدا کردم. از تمامى دوستان عزیز بابت این وقفه ى طولانى عذر میخوام و از کسانى هم که نظرات مفید و سازنده دادن سپاسگذارم. از امروز سایت به روال گذشته اداره خواهد شد و البته شاهد تغییراتى جزئى خواهید بود؛ از این به بعد عکس ها با اندازه کوچک در سایت قرار داده خواهند شد (البته این به معناى پایین آمدن کیفیت تصاویر نیست و حتى کیفیت تصاویر افزایش نیز خواهد یافت) و شما با کلیک کردن بر روى عکس آنرا با اندازه واقعى و بزرگ خواهید دید.این کار به خاطر سرعت پایین اینترنت بازدید کنندگات انجام گرفته و اینگونه شاهد راحت تر و سریعتر باز شدن سایت خواهیم بود. بزودى قالب سایت تعویض خواهد شد و قالب سبکتر جایگزین خواهد شد. طبق درخواست هاى مکرر ممنوعیت کپى گرفتن از مطالب برداشته خواهد شد,اما هنگام استفاده از مطالب ذکر منبع به صورت آدرس www.papoon.ir الزامیست. با تشکر مدیریت سایت
نظرات 1 + ارسال نظر
[ بدون نام ] سه‌شنبه 19 اردیبهشت 1391 ساعت 00:05

اگه اتمه که ویسی چرت و پرت بنویسی و به مردم توهین کنی باور کو از طریق پلیس سایبری پیگیری میکنوم و مث او یکیش فیلترش میکنم ولی امدفعه پیگیری جدیمیکنوم

راجب چرت و پرت گفتن باید بهت بگم کافر همه را به کیش خود پندارد,راجب توهین کردنم باید بهت بگم میتونى مطالب سایت رو از پست اول تا الان بخونى.

وبلاگ قبلى اولا که مال من نبود,
دوما که فیلتر نشد بلکه مدیرش حذفش کرد.


تو میتونى به سایت www.cyberpolice.ir مراجعه کنی و از من شکایت کنی,شاید یکى دو روز سرگرم و خوشحال شى(منظورم ایه که یکى دو روز از طریق ایمیل باهات مکاتبه کنن و تو با خودت حال کنى که براى اولین بار تو زندگیت بهت ایمیل رسیده و کلى شاد بشى.هه)

ضمنأ لطفا دیگه نظرات بى پایه و مدرک نده,وگرنه مجبور میشم آى پیت رو مسدود کنم که دیگه نتونى وارد سایت بشى و براى دادن نظرات اینچنین مجبور شى بری کافى نت.

موفق باشى

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد