وبلاگ روستای پاپون

این وبلاگ به سایت papoon.org پیوست و دیگر بروز نخواهد شد.

وبلاگ روستای پاپون

این وبلاگ به سایت papoon.org پیوست و دیگر بروز نخواهد شد.

بزودى افتتاح نسخه جدید و پیشرفته سایت پاپون

با عرض سلام،این وبلاگ به سایت www.papoon.org پیوست و دیگر بروز نخواهد شد،

مطالب جدید در papoon.org به ثبت خواهند رسید 

نظرات 2 + ارسال نظر
از پاپون علیا یکشنبه 8 مرداد 1391 ساعت 10:45

سلام دوستان...من یه سئوال دارم!چرا پاپونی ها مثل قبلآ از وبلاگ بازدید نمیکنند ؟و در بخش نظرات حتی یک نظر هم وجود ندارد؟فکر کنم یه جورایی از وبلاگ متنفر شدن.چرا؟

از پاپون علیا چهارشنبه 11 مرداد 1391 ساعت 01:02

سلام.چی شد آقای نویسنده؟جواب ندادید!سئوال من از شما بود ها؟دلیلش چیه؟

سلام,
چون هفته هاست این وبلاگ بروز نشده و درگیر خرید و راه اندازى سایت بودم,
حدود 90% پروسه آماده سازى سایت انجام شده و کمتر از یک هفته دیگه این وبلاگ رو ترک میکنم و به سایت میرسم,
همونطور که میدونید وبلاگها سرعت پایین,امکانات کم و مشکلات زیاد دیگه اى دارن ولى سایت حرفه اى از این مشکلها نداره.
وقتى سایت آماده شد بازدید بهتر میشه,
البته مواردى هم در مورد وبلاگ هاى قبلى وجود داشت که ترجیح میدم ذکر نکنم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد