وبلاگ روستای پاپون

این وبلاگ به سایت papoon.org پیوست و دیگر بروز نخواهد شد.

وبلاگ روستای پاپون

این وبلاگ به سایت papoon.org پیوست و دیگر بروز نخواهد شد.

تعویض قالب سایت+نظر سنجی+عکسی زیبا

با عرض سلام خدمت شما بازدیدکنندگان گرامی. چند روز پیش قالب سایت را تعویض کردم و یک نظر سنجی نیز بوجود آوردم تا بتوانید به حالتی که در هنگام بازدید از سایت پاپون با آن مواجه هستید رأی دهید.
در این پست عکسی زیبا از راه خاکی بین پاپون و گرگدان قرار داده ام که با مراجعه به ادامه مطلب میتوانید آنرا مشاهده کنید.
نظرات 5 + ارسال نظر
محمدرضا نوروززاد شنبه 27 اسفند 1390 ساعت 13:10 http://7fun.ir

سلام
جای زیبایی زندگی می کنید
قدرشو بدون
موفق باشید

خواهش میکنم.

مینا پنج‌شنبه 17 فروردین 1391 ساعت 14:27

با سلام خدمت آقا محسن

من به طور اتفاقی و از طریق گوگل با وبلاگ پاپون آشنا شدم،آرزو دارم یه روزی در روستای باصفای پاپون زندگی کنم. و آفرین میگم به سلیقه شما به خاطر تلاش و دقت و ظرافتتون.
موفق باشید. مرسییییییییییییییییییییییییییی

نظر لطف شماست

h.a شنبه 19 فروردین 1391 ساعت 16:43

سلام
چرا سایتت بروز نمی کنی

از شما بازدید کنندگان بابت بروز نشدن سایت طى ماه گذشته عذز میخوام.انشالله با دست پر برمیگردم...

درنا سه‌شنبه 22 فروردین 1391 ساعت 13:29

سلام. روستاتون قشنگه ولی حیف که...!
بی خیال بابا هر چی بود تموم شد........

عاشق پاپون دوشنبه 18 اردیبهشت 1391 ساعت 13:01

واقغا افرین بر همتت.ارزوی پیروزی و سربلندی برای شما میکنم.خسته نباشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد