وبلاگ روستای پاپون

این وبلاگ به سایت papoon.org پیوست و دیگر بروز نخواهد شد.

وبلاگ روستای پاپون

این وبلاگ به سایت papoon.org پیوست و دیگر بروز نخواهد شد.

عکسی زیبا از 3 هفته پیش پاپون-تپه سرسبز

با سلام؛برای دیدن عکسی زیبا از سرسبزی یک تپه در پاپون روی ادامه مطلب کلیک کنید

نظرات 4 + ارسال نظر
تنها جمعه 23 دی 1390 ساعت 22:30

slm.dastet dard nakone vali age mishe update bash

سلام متأسفانه من وقت نمیکنم هر روز وبلاگ رو بروز کنم؛ولی سعی میکنم یک روز در میان وبلاگ رو بروز کنم.اما...با ساختن 'سایت پاپون' قبل از اتمام سال 90 فعالیتمو افزایش میدم

مامان شنتیا شنبه 24 دی 1390 ساعت 11:28 http://shantiya-2008.blogfa.com/

سلام.
از دیدن عکس ها خیلی خوشحال شدم. کار خیلی جالبی انجام دادید که این وبلاگ رو تاسیس کردید.

من توی خود روستای پاپون نرفته ام ولی نزدیک همون روستا همون جایی که توی عکس دیدید معمولا سالی یکبار توی نوروز می ریم و دو سه روز می مونیم. اونجا رو خیلی دوست دارم و طبیعتش از بکر ترین مواردی هست که تا حالا دیدم. تقریبا می تونم بگم حدود ده-دوازده سال هست که به اونجا میریم. اوایل اونجا چشمه و رود داشت. اما متاسفانه به مرور زمان اون چشمه و رود کاملا خشک شدند تا اندازه ای که با ماشین از وسط رودخانه رد می شیم و به تنگه کوه می رسیم.

با سلام.خوشبختانه امسال بارندگی پاپون خوب بوده و تا حدودی چشمه ها احیا شدن،البته سرسبزی پاپون در اواخر زمستان عدم وجود آب و چشمه رو جبران میکنه و گردش تو این روستا رو بسیار لذت بخش میکنه.با آرزوی موفقیت برای شما و خانواده تان

ح.ا یکشنبه 25 دی 1390 ساعت 15:54 http://papooniha.blogfa.com

من هر چی مطلب ازسایتت گرفتم منبع شو نوشتم

اگه دقت کرده باشین بعد از تذکر من منبع رو ذکر کردید.

انصار یکشنبه 25 دی 1390 ساعت 22:31

ایول

همچنین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد